•  Trainingen

Illustratief voor onze trainingen zijn onderstaande trainingen, echter deze thema’s zijn niet uitputtend. Onze trainingen gaan onder andere over onderwerpen zoals; personal branding, motivatie, ambitie, gedrag, drijfveren, kwaliteiten, talenten, competenties, emoties en teamrollen. Centraal staan echter altijd trots, vertrouwen en verbinding.

In onze verschillende programma’s zijn zowel leidinggevenden alsook operationele medewerkers betrokken als deelnemers. Wij trainen echter ook (top-)sportteams, inclusief hun begeleiders. Coaching gebeurt op individuele basis en daarnaast ook ketens zoals een facilitaire keten. WHY Trainingen is expert in het blijven ontwikkelen van samenwerking en het leggen van verbinding tussen de operationele keten en het tactisch/strategisch management.

Persoonlijk leiderschap

Wij stimuleren professionals in hun ontwikkeling en hun betrokkenheid bij de organisatie. Coachende en inspirerende leiders die leiding geven middels een perfecte balans tussen vrijheid, verantwoordelijkheid, vertrouwen en voldoening, verbinden betekenisvol met de organisatie. Deze verbindende leiders zijn bewust van de organisatiedoelstellingen en kunnen zich identificeren met de cultuur en waarden van de organisatie en verankeren deze hun persoonlijke visie, missie en waarden. Zij coachen de medewerkers en het team vanuit vertrouwen en eigen verantwoordelijkheid zodat zij zelf en hun medewerkers als trotse ambassadeurs kunnen excelleren.

Wil je meer informatie en de factsheet ontvangen, stuur dan een email naar wessel@whytrainingen.nl.

Slide Background

Uitmuntende service

Succesvolle organisaties zijn organisaties waar trots, vertrouwen en verbinding in balans zijn met elkaar. Mensen zijn trots op wie ze zijn, op elkaar en op de organisatie waarvoor ze werken. Ze hebben vertrouwen in zichzelf, in elkaar en in de visie en missie van de organisatie. Binnen de organisatie staan teams in verbinding met elkaar doordat ze samenwerken en samenhang creëren. Dit leidt tot meer plezier in het werk, kostenbesparingen, een verbetering van de klant interactie en verhoging van de klantgerichtheid.

Door onze jarenlange ervaring in het facilitaire werkveld weten wij als geen ander hoe belangrijk gastvrijheid en vakmanschap zijn. Om (vak)specialisten in hun kracht te brengen en de ontwikkeling op gang te houden creëren wij hiervoor bewustwording en verantwoordelijkheid waardoor het eigenaarschap en de gastgerichtheid toeneemt en men creatiever wordt in het vinden van de juiste oplossingen.

Gastvrijheid

De combinatie van persoonlijkheid, persoonlijke aandacht, passie en de juiste competenties, zorgen voor het overtreffen van verwachtingen van de klant en het creëren een unieke klantbeleving. Klantgericht en gastvrij willen zijn en gedenkwaardig willen verbinden levert een waardevolle bijdrage aan de organisatie; stijging van de klanttevredenheid, (bedrijfs)trots en verbinding tussen het team, met de organisatie en de klant.

Vakmanschap

Vakmanschap zorgt voor energieke, positieve, enthousiaste en vakbekwame medewerkers die de verwachting van de klant overtreffen. Zij nemen hun vak serieus, tonen eigenaarschap en verbinden zich met de organisatie en hun klanten, waardoor krachtige zelfsturende teams ontstaan. Hierdoor groeit het vertrouwen in hunzelf en in het vakmanschap en ervaren zij waardering en erkenning met een sterk gevoel van trots als resultaat.

Wil je meer informatie en de factsheet ontvangen, stuur dan een email naar wessel@whytrainingen.nl.

Slide Background

Trots, Vertrouwen en Verbinding

Vanuit onze overtuiging dat mensen het verschil maken in organisaties en bepalend zijn voor het succes van een organisatie, is programma Trots, Vertrouwen en Verbinding gericht op teamontwikkeling. Als de ontwikkeling en prestatiedoelstellingen van de deelnemers en organisatie met elkaar in lijn zijn kunnen medewerkers excelleren en het beste uit zichzelf naar boven halen. Trots, Vertrouwen en Verbinding heeft als resultaat een duurzame verankering en ontwikkeling van krachtige teams die goed samenwerken en zich profileren als toegewijde ambassadeurs van een trotse organisatie.

Wil je meer informatie en de factsheet ontvangen, stuur dan een email naar wessel@whytrainingen.nl.

Slide Background

Los het Op Ketengame!

Een onderdeel van Service Excellence is een facilitaire keten die samenwerkt en op elkaar is afgestemd. Het zou mooi zijn om als organisatie van tevoren al te kunnen ervaren wat betere ketensamenwerking oplevert. Speciaal om facilitaire afdelingen te laten nadenken en ervaren hoe een facilitaire keten geoptimaliseerd kan worden, hebben wij het simulatiespel “Los Het Op!” ontwikkelt.

Het is een interactief spel waarin teams het tegen elkaar opnemen. Tijdens deze game komen deelnemers er al snel achter dat ultieme ketensamenwerking leidt tot lagere kosten, efficiëntere processen en een veel hoger klanttevredenheid.

De keten game is een afsluitend onderdeel van ons trainingsprogramma op operationeel niveau, echter kan deze game ook op een teaminspiratie middag ingezet worden voor bijvoorbeeld een team dat de samenwerking wil optimaliseren of de kwaliteit van de afdeling wil verhogen en een hogere klanttevredenheid wil nastreven.

Ben je benieuwd wat ultieme samenwerking jouw oplevert? Dan is de ketengame “Los Het op!’’ een ervaring die je met jouw team nooit zult vergeten!

Wil je meer informatie en de factsheet ontvangen, stuur dan een email naar wessel@whytrainingen.nl.

Slide Background

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?

Maak direct vrijblijvend een afspraak.

Maak een afspraak