•  Cases

    Als opdrachtgever wil je graag weten met wie je in zee gaat en wat de impact en ervaringen zijn van anderen. Niets is dan duidelijker dan een aantal cases uit de praktijk. Om een goed beeld te krijgen wat wij doen bij en voor onze relaties, hebben wij hieronder een aantal van onze trainingsopdrachten geselecteerd en beschreven.

TEAM Pride zorgt voor synergie in het klant team en optimale samenwerking op de High Tech Campus

De opdrachtgever heeft ons gevraagd een TEAM Pride training te verzorgen voor de medewerkers die werkzaam zijn op de High Tech…

Lees meer
Vaststellen van een gezamenlijk gedragen missie op het gebied van hospitality

Er is ons door de opdrachtgever gevraagd om tijdens workshops de werkgroep die binnen Kentalis verantwoordelijk is voor hospitality, te helpen…

Lees meer
Samenwerken binnen het operationele team, maakt samen trots, sterk en gastvrij

“Wij willen graag dat onze schoonmakers trots en gastvrij aan het werk zijn op Station Arnhem. Trots als 1 van de…

Lees meer
Vergroten van verbinding tussen operationele schoonmaakteams

Argentum/WHY Trainingen is gevraagd een trainingsprogramma uit te rollen voor de regionale operationele schoonmaakteams van Nederlandse Spoorwegen met als doel individuele…

Lees meer
Gastvrijheid bij regionale overheid

De Regionale Sociale Dienst in Driebergen/Zeist wil de gastvrije benadering van haar cliënten op een hoger niveau brengen. Het receptie- en…

Lees meer
Samen richting facilitaire regie

Maak met de aanwezigen op deze dag een blauwdruk die leidt tot een duidelijke uniforme werkwijze ten behoeve van de implementatie…

Lees meer
Leveranciersdag facilitaire keten

Dagvoorzitter van een leveranciersdag voor alle facilitaire partners van de High Tech Campus. Opdrachtgever is Campus Site Management in samenspraak met…

Lees meer
Gastvrijheid in de keten

Kennismaking met het begrip gastvrijheid in de gehele facilitaire keten, op operationeel en tactisch niveau met als doel om mensen te…

Lees meer
Workshop zelfvertrouwen en geloofwaardigheid

Het Connect Traineeship voor internationale studenten van Saxion en Universiteit Twente richt zich, naast een introductie op de Nederlandse banenmarkt, op…

Lees meer
Trainingsprogramma klantgeoriënteerde organisatie

De opdrachtgever wil graag door de klant van een inhoudelijke technische organisatie meer als een klant georiënteerde organisatie gezien worden. De…

Lees meer
Workshop klantbeleving en klantcontact

Royal HaskoningDHV heeft aan Sparq gevraagd op welke wijze de gastvrouwen en -heren van Royal HaskoningDHV zich nog meer kunnen ontwikkelen…

Lees meer
Focus op kwaliteit en de kosten dalen

Alle medewerkers van Facility Service hebben één doel: een prettige werkomgeving creëren voor de Essent-medewerkers. Om de samenwerking tussen de verschillende…

Lees meer

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?

Maak direct vrijblijvend een afspraak.

Maak een afspraak