•  Cases

    Als opdrachtgever wil je graag weten met wie je in zee gaat en wat de impact en ervaringen zijn van anderen. Niets is dan duidelijker dan een aantal cases uit de praktijk. Om een goed beeld te krijgen wat wij doen bij en voor onze relaties, hebben wij hieronder een aantal van onze trainingsopdrachten geselecteerd en beschreven.

TEAM PRIDE BONAIRE: COACHING MET IMPACT

En dan ineens zit je te werken op een prachtig eiland: Bonaire en verzorgen wij voor een lokale overheidsinstelling een impactvol…

Lees meer
Gastgerichtheid door de kracht van verbinding

In verschillende workshops hebben verschillende groepen vakspecialisten deelgenomen. De deelnemers bestaande uit waaronder handymen, medewerkers facility desk, receptie- en horeca medewerkers…

Lees meer
Diepgang, inspiratie en interactie tijdens diverse inspirationals  

Met regelmaat wordt Wessel (van Soest) gevraagd als gastspreker, gastdocent of dagvoorzitter bij events, masterclasses of team bijeenkomsten. Hieronder enkele cases…

Lees meer
Samen werken aan een krachtige samenwerking

NS Reizigers heeft WHY Trainingen gevraagd een workshop te faciliteren met als doel om de Facility Managers van de Managing Agent…

Lees meer
Impact en meerwaarde leveren, hoe doe je dat?

Service managers van de ArrangeGroup die verantwoordelijk zijn voor de facilitaire dienstverlening bij diverse lokale Rabobanken, zijn door WHY in een…

Lees meer
Borging van de integrale ketensamenwerking van NS door de inzet van de ketenscan

Het beheren, beheersen en goed samenwerken van een facilitaire keten kan een lastige zaak zijn. Als Managing Agent ben je integraal…

Lees meer
Inspirerend, coachend en verbindend leiderschap

Het Leiderschap programma voor de Facility Managers van Kien Facility Management is achter de rug. Kien heeft flink geïnvesteerd in een…

Lees meer
Trots, vertrouwen en verbinding als basis voor hospitality

WHY Trainingen heeft een trainingsprogramma verzorgd voor management assistants, hospitality host, facility expert en facility assistent. De opdrachtgever krijgt nieuwe huisvesting…

Lees meer
Trotse tevreden ambassadeurs die zich gewaardeerd voelen om hun vak bij de klant te verbeteren

Trotse tevreden ambassadeurs die trots zijn en zich gewaardeerd voelen om hun vak bij de klant te verbeteren. WHY Trainingen heeft…

Lees meer
Betrokkenheid bij de organisatie door samenwerking tussen operationele medewerkers en coachend leiders

Versterking van betrokkenheid bij de organisatie door optimale samenwerking tussen operationele medewerkers en coachend leiders.

Lees meer
TEAM Pride zorgt voor synergie in het klant team en optimale samenwerking op de High Tech Campus

De opdrachtgever heeft ons gevraagd een TEAM Pride training te verzorgen voor de medewerkers die werkzaam zijn op de High Tech…

Lees meer
Vaststellen van een gezamenlijk gedragen missie op het gebied van hospitality

Er is ons door de opdrachtgever gevraagd om tijdens workshops de werkgroep die binnen Kentalis verantwoordelijk is voor hospitality, te helpen…

Lees meer

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?

Maak direct vrijblijvend een afspraak.

Maak een afspraak